Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?

Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.

 

Kokioms prekėms neteikiama garantija?

  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
  • Atsiimdami prekę užsakymų atsiėmimo punkte, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Pigu.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.

 

Elektronika

1. Elektronika pagaminta pagal individualius pirkėjo poreikius:

  •  Nekokybiškoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje bei internetiniame puslapyje esančios taisyklės.
  • Kokybiškoms prekėms, kurios pagamintos pagal specialius ir asmeninius pirkėjo nurodymus ir pasirinkimą, kurie pateikiami tos prekės užsakymo metu, atsisakymo teisė netaikoma ir kokybiškos prekės nepriimamos grąžinimui.

2. Elektronika:

  • Nekokybiškoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje bei internetiniame puslapyje esančios taisyklės.
  • Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos pasinaudojus CK 6.228-10 str. 2 d. išimtimis (atsisakant sutarties) per 14 dienų. Tačiau, pasinaudoti atsisakymu galite tik tuomet jei pirkote prekę internetu, prekės nenaudojote, ją išbandėte tik taip, kaip tai galėtumėte padaryti fizinėje prekybos vietoje ir kai prekės pakuotė nesugadinta.

 

Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?

Jei norite sutaupyti laiko, rekomenduojame prekę pristatyti tiesiai mums Savanorių pr. 159a – Garantinį aptarnavimą atliekame tik prekėms pirktoms iš www.spy24.lt Karantino laikotarpiu rekomenduojame prekes grąžinti naudojantis kurjerių paslaugomis.  tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Savanorių 1 Vilnius . Arba išsiųstį į paštomatą Omniva Vilnius Norfa Bazė Savanorių pr. 157. nurodant tel. nr. +370-609-03030

Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime